حمایت از حضور در مناقصات بین المللی دانش بنیان

1خدمات مورد حمایت

1. فرآيند خريد، تکمیل و ارسال اسناد مناقصه

    • خريد اسناد مناقصه
    • ارسال و ارائه اسناد مناقصه به مناقصه گذار

 

      • هزينه ورود محصولات به لیست های خريد خارجی ( Vendor list )

 

      • 2. دريافت ضمانت نامه شرکت در مناقصه

 

      • کارمزد صدور ضمانت نامه شرکت در مناقصه
2شرایط اعطای حمایت

بررسی اعتبار و اهمیت مناقصه، میزان تناسب آن با زمینه فعالیت شرکت و تايید نهايی توسط مرکز انجام خواهد گرفت.

3مدارک مورد نیاز

متقاضی می بايست پیش از خريد اسناد و با لحاظ کردن زمان لازم برای تايید توسط مرکز توسعه صادرات سلامت (يک هفته)، درخواست خود را شامل معرفی مناقصه (مناقصه گذار، ارتباط آن با زمینه فعالیت شرکت، قیمت اسناد، موعد تحويل اسناد و …) را به مرکز منعکس نمايد. پس از تأيید مرکز ، شرکت اقدام به خريد، تکمیل و ارسال اسناد يا دريافت ضمانت نامه شرکت در مناقصه نموده و در نهايت فاکتور خريد و ارسال اسناد و همچنین پرداخت کارمزد صدور ضمانت نامه را به مرکز تحويل می نمايد. پس از اين مرحله مرکز نسبت به تخصیص حمايت اقدام خواهد نمود.