حمایت از فعالیت های بازاریابی خارجی
1خدمات بازاريابی صادراتی: بسته به نیاز و هدف از فعالیت بازاريابی می تواند شامل موارد زير (و نه محدود به اين موارد) باشد:
- بررسی هزينه های قانونی ورود کالا و افزايش هزينه پیش روی محصول
- بررسی محصولات مشابه تولیدی در کشور هدف
- بررسی ساير محصولات وارداتی در بازار هدف و قیمت آنها
- مطالعه و تعیین استانداردها، مجوزها و قوانین موجود جهت صادرات کالا
- اعتبارسنجی مشتريان
- دريافت محصول از شرکت ايرانی جهت پرزنت حضوری محصول
- دعوت از مشتری خارجی و تدارک الزامات سفر شرکت خارجی برای حضور در ايران و بازديد از خط تولید
- شناسايی مشتريان بالقوه و بالفعل و تهیه بانک اطلاعاتی ايشان
- سفرهای داخلی در يک کشور با هدف پرزنت محصول
- بازاريابی ديجیتال در بازار محلی
- ايمیل مارکتینگ
- تبلیغات اينستاگرام، لینکدين، فیسبوک، بازاريابی تلويزيونی و راديويی
- تهیه ابزارهای بازاريابی محلی، مکاتبه و مذاکره با مشتريان، ارائه گزارش جامع از نتیجه تماس ها، مکالمات
- شناسايی نمايشگاه های تخصصی محلی، ويزيت نمايشگاه و مذاکره با شرکت ها
- تهیه کتابچه تخصصی شرکت کنندگان در رويدادهای تخصصی، تهیه متن حرفه ای تبلیغ و طراحی آن و تبلیغات در وب سايت تجاری بازاريابی محتوا در B2B های محلی
- اجاره قفسه از فروشگاه های زنجیره ای معتبر و عرضه محصول جهت تست و ارزيابی بازار
- تهیه تیزرهای تبلیغاتی در شبکه های راديويی و تلويزيونی، تهیه بیلبورد و تبلیغات محیطی، ويزيتوری محلی در کشور هدف
- قرارداد با شرکت محلی بازاريابی برای مدت 9 تا 6 ماه جهت ارزيابی يا نفوذ در بازار و شناسايی شريک تجاری محلی.