حمایت از فعالیت های بازاریابی خارجی

1خدمات بازاريابی صادراتی: بسته به نیاز و هدف از فعالیت بازاريابی می تواند شامل موارد زير (و نه محدود به اين موارد) باشد:
  • بررسی هزينه های قانونی ورود کالا و افزايش هزينه پیش روی محصول
  • بررسی محصولات مشابه تولیدی در کشور هدف
  • بررسی ساير محصولات وارداتی در بازار هدف و قیمت آنها
  • مطالعه و تعیین استانداردها، مجوزها و قوانین موجود جهت صادرات کالا
  • اعتبارسنجی مشتريان
  • دريافت محصول از شرکت ايرانی جهت پرزنت حضوری محصول
  • دعوت از مشتری خارجی و تدارک الزامات سفر شرکت خارجی برای حضور در ايران و بازديد از خط تولید
  • شناسايی مشتريان بالقوه و بالفعل و تهیه بانک اطلاعاتی ايشان
  • سفرهای داخلی در يک کشور با هدف پرزنت محصول
  • بازاريابی ديجیتال در بازار محلی
  • ايمیل مارکتینگ
  • تبلیغات اينستاگرام، لینکدين، فیسبوک، بازاريابی تلويزيونی و راديويی
  • تهیه ابزارهای بازاريابی محلی، مکاتبه و مذاکره با مشتريان، ارائه گزارش جامع از نتیجه تماس ها، مکالمات
  • شناسايی نمايشگاه های تخصصی محلی، ويزيت نمايشگاه و مذاکره با شرکت ها
  • تهیه کتابچه تخصصی شرکت کنندگان در رويدادهای تخصصی، تهیه متن حرفه ای تبلیغ و طراحی آن و تبلیغات در وب سايت تجاری بازاريابی محتوا در B2B های محلی
    • اجاره قفسه از فروشگاه های زنجیره ای معتبر و عرضه محصول جهت تست و ارزيابی بازار
    • تهیه تیزرهای تبلیغاتی در شبکه های راديويی و تلويزيونی، تهیه بیلبورد و تبلیغات محیطی، ويزيتوری محلی در کشور هدف
  • قرارداد با شرکت محلی بازاريابی برای مدت 9 تا 6 ماه جهت ارزيابی يا نفوذ در بازار و شناسايی شريک تجاری محلی.