حمایت از حضور مستقل شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های خارجی یا پاویون ایران در نمایشگاه های خارجی

1حمایت های مرکز

حمايت های موضوع اين دستورالعمل به متقاضیانی تعلق می گیرد که:

  • متقاضیان دارای مجوزهای بین المللی سیستمی (مانند ISO, GMP و ..) و مجوزها و تأيیديه های بین المللی محصول (مانند CE و CoC و … ) در اولويت میباشند؛
  • مجوزات داخلی لازم را اخذ نموده باشند (مثل مجوز وزارت بهداشت در حوزه دارو، لوازم پزشکی و …)؛
  • محصول در بازار داخل عرضه و به میزان قابل قبول استفاده شده باشد؛
  • حضور در نمايشگاه در چهارچوب برنامه صادراتی شرکت باشد؛
  • زيرساخت های اولیه جهت ورود به بازار بین المللی مانند وب سايت، بروشور و کاتالوگ به زبان بازار هدف و … را دارا باشد.
  • حمايت از حضور شرکت ها در نمايشگاه منوط به تايید نمايشگاه و شرکت توسط مرکز توسعه صادرات سلامت می باشد.

نحوه برگزاری پاویون

ارسال گزارش اولیه
در مرحله اول با ارسال گزارش اولیه و معرفی نمايشگاه توسط مجری خدمات پاويون ها به تأيید مرکز توسعه صادرات سلامت می رسد.
ثبت نام و اجاره زمین
مرکز توسعه صادرات سلامت يا خدمت دهنده نسبت به ثبت نام اولیه و اجاره زمین اقدام خواهد نمود.
اطلاع رسانی عمومی برنامه پاویون
مرکز توسعه صادرات سلامت يا خدمت دهنده پس از نهايی شدن برنامه برگزاری پاويون، نسبت به اعلام و اطلاع رسانی عمومی برنامه پاويون و ثبت نام متقاضیان اقدام خواهد نمود.
ارزیابی متقاضیان منتخب
متقاضیان منتخب توسط خدمت دهنده مورد ارزيابی قرار می گیرند و لیست پیشنهادی به مرکز جهت تأيید نهائی ارائه می شود.
نهایی شدن متقاضیان منتخب
لیست متقاضیان منتخب پیشنهاد شده از طرف خدمت دهنده جهت بررسی و نهايی کردن از سوی مرکز توسعه صادرات سلامت برای خدمت دهنده ارسال می شود.
پرداخت سهم توسط متقاضیان مورد تأیید
پس از تايید متقاضیان جهت حضور در پاويون توسط مرکز توسعه صادرات سلامت، متقاضیان بايد نسبت به پرداخت سهم خود به حساب خدمت دهنده اقدام نمايند.
توجیه متقاضیان منتخب
خدمت دهنده موظف است يک ماه قبل از برگزاری نمايشگاه نسبت به برگزاری جلسه ای حضوری يا برخط نسبت به توجیه متقاضیان منتخب و آگاهی از اهداف مورد نظر مرکز توسعه صادرات سلامت اقدام نمايد.
ارائه گزارش کامل توسط خدمت دهنده
خدمت دهنده موظف است گزارش کاملی از زمان شروع برگزاری تا پايان تهیه نمايد .
ارزیابی نمایشگاه و مجریان
مرکز با ارزيابی نمايشگاه ها و مجريان برگزاری و انعکاس آن به مرکز تعاملات نسبت به برگزاری آن در سال آينده و همکاری های بعدی با خدمت دهنده و همچنین حضور متقاضیان در نمايشگاه های بعدی اقدام می نمايد.