**حمایت 70% از هزینه ثبت نام تنها مختص به نفر اول از هر شرکت می باشد. حمایت برای نفرات بعدی به صورت پلکانی کاهش خواهد یافت.
مدت دوره: 8 ساعت
مهلت ثبت نام: 14 اسفند 1402
ظرفیت محدود
مدرس: سرکار خانم مهندس مرضیه اله یاری
- کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی – گرایش برنامه ریزی استراتژیک
- مدیر کیفیت تجربه مشتریان در شرکت صنایع مادیران (از 1398 تاکنون)
- مدیر سیستم ها و روش ها نماینده مدیریت در شرکت ایران بهداشت (1397 تا 1398)
- مدیر تضمین و کنترل کیفیت شركت مهندسی پرسو الكترونیک رادمهر (1392 تا 1397)
- سرپرست سالن مونتاژ، سرپرست واحد مهندسی كیفیت، مدیر تضمین و كنترل كیفیت و نماینده مدیریت در گروه صنعتی ایپاكو (1382 تا 1392)
- مسئول فنی و مدیرفنی در شركت صنایع غذایی استقلال (1374 تا 1381)
سرفصل های دوره:
- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
- اهداف بهره گیری از مدیریت ارتباط با مشتریان
- چرا CRM در کسب و کارهای امروزی مورد توجه قرار گرفته است؟
- تفاوت CRM و بازاریابی در چیست؟
- مشتری های ما چه کسانی هستند و چه انتظاراتی از ما دارند؟
- گام هایی برای ارتباط مطلوب با مشتریان
- ویژگی های سازمان های مشتری مدار
- معیارهای سنجش رضایت مشتری
- رسیدگی به شکایت مشتریان
- آشنایی با مفهوم تجربه مشتریان CEM
- تفاوت CEM و CRM
- استفاده از نرم افزار CRM
- چه کسب و کارهایی از نرم افزارCRM استفاده می کنند؟
- معرفی اجمالی شاخص های کلیدی برای سنجش ارتباط با مشتریان
- نکاتی در مورد مدیریت ارتباط با مشتریان در حوزه تجهیزات پزشکی