**حمایت 70% از هزینه ثبت نام تنها مختص به نفر اول از هر شرکت می باشد. حمایت برای نفرات بعدی به صورت پلکانی کاهش خواهد یافت.

مدت دوره: 8 ساعت

مهلت ثبت نام: 14 اسفند 1402

ظرفیت محدود

مدرس: سرکار خانم مهندس مرضیه اله یاری

  • کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی – گرایش برنامه ریزی استراتژیک
  • مدیر کیفیت تجربه مشتریان در شرکت صنایع مادیران (از 1398 تاکنون)
  • مدیر سیستم ها و روش ها نماینده مدیریت در شرکت ایران بهداشت (1397 تا 1398)
  • مدیر تضمین و کنترل کیفیت شركت مهندسی پرسو الكترونیک رادمهر (1392 تا 1397)
  • سرپرست سالن مونتاژ، سرپرست واحد مهندسی كیفیت، مدیر تضمین و كنترل كیفیت و نماینده مدیریت در گروه صنعتی ایپاكو (1382 تا 1392)
  • مسئول فنی و مدیرفنی در شركت صنایع غذایی استقلال (1374 تا 1381)

سرفصل های دوره:

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  • اهداف بهره گیری از مدیریت ارتباط با مشتریان
  • چرا CRM در کسب و کارهای امروزی مورد توجه قرار گرفته است؟
  • تفاوت CRM و بازاریابی در چیست؟
  • مشتری های ما چه کسانی هستند و چه انتظاراتی از ما دارند؟
  • گام هایی برای ارتباط مطلوب با مشتریان
  • ویژگی های سازمان های مشتری مدار
  • معیارهای سنجش رضایت مشتری
  • رسیدگی به شکایت مشتریان
  • آشنایی با مفهوم تجربه مشتریان CEM
  • تفاوت CEM و CRM
  • استفاده از نرم افزار CRM
  • چه کسب و کارهایی از نرم افزارCRM استفاده می کنند؟
  • معرفی اجمالی شاخص های کلیدی برای سنجش ارتباط با مشتریان
  • نکاتی در مورد مدیریت ارتباط با مشتریان در حوزه تجهیزات پزشکی